Trwa ładowanie...
d10cptp
24-01-2014 00:00

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

książka
Oceń jako pierwszy:
d10cptp
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści... Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna. Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. (...) "Podaj dalej" to również propozycja pewnej filozofii
marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. To zaś zupełnie odmienny sposób komunikowania się z konsumentem, który znowu staje się przede wszystkim Człowiekiem. Marek Staniszewski (z przedmowy)

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Numer ISBN

978-83-63566-17-3

Wymiary

210x215

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

304

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d10cptp
d10cptp
d10cptp