Trwa ładowanie...
d241hfg
14-08-2023 20:20

Pluto. (#6). PLUTO 6

książka
Oceń jako pierwszy:
d241hfg
Pluto. (#6). PLUTO 6
Tytuł oryginalny

PLUTO 6

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Jak może powstać największy sztuczny umysł? Czy robot, którego tok rozumowania obejmuje wszystkie decyzje, jakie mógłby podjąć każdy człowiek na Ziemi, będzie faktycznie najwspanialszy? Przy takim natłoku informacji można zarówno być geniuszem, jak i popaść w szaleństwo.
W świecie przedstawionym w PLUTO roboty często przyjmują bardziej ludzkie postawy niż sami ludzie. To one przeżywają traumę powojenną, cierpią po utracie najbliższych, rzucają się w gniewie w wir walki albo wręcz przeciwnie – przyjmują pacyfistyczną postawę. Dzięki temu łatwiej jest nam zrozumieć, co znaczy być człowiekiem.
Pluto to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki -Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem Pluto. Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio.

Pluto. (#6). PLUTO 6
Numer ISBN

978-83-65520-98-2

Wymiary

150x210

Oprawa

twarda

Liczba stron

200

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d241hfg
d241hfg
d241hfg
d241hfg

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj