Pies na telewizję
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 1999 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo |
Jest to potoczysta, napisana w lekkim, felietonowym stylu, opowieść o tym, jak wygląda współczesny świat widziany na ekranie telewizora, pełna anegdot z historii polskiej i zagranicznej telewizji, a także systematyzująca wiedzę o tej dziedzinie. Wykorzystując częściowo felietony z cyklu "Ekran osobisty", publikowane od kilku lat na łamach tygodnika "Wprost", autor pisze o tym, jak poruszać się w świecie kilkudziesięciu powszechnie dostępnych kanałów TV, co oglądać, jak odróżnić programy dobre od złych. Są też w książce rozdziały poświęcone politykom, ideologiom i Kościołowi w TV, drastycznym programom dokumentalnym, filmom, rozrywce, programom przyrodniczym, talk-shows, reklamie i seksowi, a także roli, jaką w naszym życiu powinna odgrywać telewizja publiczna.
| Numer ISBN | 978-83-87021-88-7 |
| Wymiary | 160x240 |
| Oprawa | zintegrowana |
| Liczba stron | 256 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze