Pakiet Klasyka zarządzania. Złota kolekcja
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
W serii Klasyka zarządzania. Złota kolekcja prezentujemy książki światowych podziwianych autorytetów biznesu, których literatura ekonomiczna o międzynarodowej renomie stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego wielu państw.
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie
Thomas J. Peters & Robert H. Waterman Jr.
W poszukiwaniu doskonałości w biznesie od dawna jest pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej. Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania – stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski – które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw. Ten fenomenalny bestseller przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady.
Menedżer skuteczny
Peter F. Drucker
Dla osiągnięcia sensownej efektywności nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Efektywność to coś odrębnego, coś innego. Ale nie wymaga ona jakiegoś specjalnego daru czy specjalnych talentów. Na efektywność składa się pewna suma nawyków i zabiegów, które przedstawia i omawia ta książka. Peter Drucker, pracując przez 45 lat z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, nigdy nie natknął się na choćby jednego menedżera „z natury”, który by się po prostu skutecznym urodził. Wszyscy ci skuteczni musieli się efektywności nauczyć. I musieli ją praktykować tak długo, aż stała się ich drugą naturą.
Strategia konkurencji
Michael E. Porter
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności, tak że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Numer ISBN | 978-83-7746-154-9 |
Wymiary | 158x230 |
Oprawa | zintegrowana |
Liczba stron | 1156 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze