Outsourcing. Podręcznik sprawdzonych praktyk
Tytuł oryginalny | Outsourcing Handbook. How to Implement a Successful Outsourcing Process / Mark J. Power, Kevin C. Desouza, Carlo Bonifazi |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Stwórz organizację przyszłości Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści? Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w głowach ekspertów poza twoją organizacją. To szybki wzrost siły rynkowej bez potężnych inwestycji. To model biznesowy, w którym płacisz tylko za to, co faktycznie jest ci potrzebne. Lecz jeśli outsourcing ma dać twojej firmie szerokie korzyści, musisz umieć nim zarządzać. Ta książka to podręcznik dla menedżerów napisany przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w projektach outsourcingowych na całym świecie. Dowiesz się z niej:
które zadania zlecać na zewnątrz, a które lepiej realizować wewnętrznie,
jak przeprowadzić konkurs ofert dostawców,
jaki wybrać typ kontraktu outsourcingowego,
jak ograniczyć chaos w pierwszej fazie współpracy z nowym dostawcą,
co zrobić, żeby nie uzależnić się od kiepskiego dostawcy,
kiedy podjąć trudną decyzję o zakończeniu współpracy z dostawcą.
Zasobów nie trzeba posiadać na własność. Wystarczy mieć do nich dostęp. Dziś organizacje zlecają na zewnątrz prawie wszystko, od obsługi kadrowej do projektów badawczych. Umiejętność współpracy z wykonawcami zewnętrznymi staje się jedną z podstawowych kompetencji menedżera. Outsourcing to model biznesowy jutra. Naucz się go już dziś i czerp z niego korzyści.
Pierwsza publikacja na polskim rynku tak kompleksowo i uniwersalnie prezentująca różnorakie aspekty współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Doskonały poradnik dla aktualnych i potencjalnych odbiorców usług outsourcingowych, pokazuje krok po kroku na co należy zwrócić szczególną uwagę, a jakich błędów unikać, aby optymalnie wykorzystać płynące z outsourcingu profity. - Anna Zawadzka, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju ArchiDoc
Podręcznik outsourcingu to wartościowe źródło wiedzy, dla wszystkich tych, którzy w obliczu globalnej perspektywy, poszukują metod lepszego zarządzania, na rynku, który cechuje coraz większa złożoność. W odpowiedzi na nowe wyzwania, lektura skierowana do szerokiego grona Czytelników, zarówno tych nowych, jak i korzystających z outsourcingowej formy powierzenia odpowiedzialności. Gorąco polecam. - Robert Jursza, Outsourcing Strategiczny w IBM Polska
Ta książka przeprowadzi cię przez wszystkie kluczowe elementy cyklu outsourcingu. Ten dobrze zorganizowany podręcznik jest niezawodną i praktyczną pomocą dla każdego, kto zajmuje się outsourcingiem, czy to outsourcingiem projektów produkcyjnych czy opartych na pracy koncepcyjnej. — Deependra Moitra, dyrektor generalny do spraw badań, Infosys Technologies
Mark J. Power jest prezesem międzynarodowej firmy konsultingowej ROS Incorporated. Power od ponad piętnastu lat zarządza projektami outsourcingowymi na całym świecie. Jest pionierem w obszarze edukacji na temat outsourcingu. Założył centra treningowe, w których przeszkolono wielu spośród dzisiejszych liderów outsourcingu: Outsourcing Certificate oraz Outsourcing Boot Camp. Multimedialny zestaw edukacyjny Powera pod tytułem Strategic Outsourcing Framework cieszy się uznaniem menedżerów w dwunastu krajach.
Kevin C. Desouza był dyrektorem Institute for Engaged Business Research, który jest częścią Engaged Enterprise, firmy konsultingowej specjalizującej się między innymi w zarządzania wiedzą i zarządzaniu kryzysem. Engaged Enterprise realizuje zlecenia z sektora rządowego i pełni funkcję wywiadowni gospodarczej. Desouza jest autorem książki Managing Knowledge with Artificial Intelligence oraz współautorem książek: Managing Information in Complex Organizations oraz Engaged Knowledge Management.
Carlo Bonifazi jest współzałożycielem i wiceprezesem firmy konsultingowej ROS Incorporated. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w wielu dziedzinach technologicznych. Prowadził globalne przedsięwzięcia outsourcingowe w sferze rozwoju produktów oraz IT. Uczestniczył w projektach, których celem było tworzenie oprogramowania, rozwijanie infrastruktury sieciowej, prowadzenie obsługi telekomunikacyjnej, zapewnianie bezpieczeństwa danych oraz wdrażanie systemów CRM i ERP.
Numer ISBN | 978-83-62195-39-8 |
Wymiary | 158x233 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 246 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze