Nowa moda polska
Rok wydania | 2012 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
„Współczesna moda – pisze Marcin Różyc – jest obietnicą nieistniejącego i nieuchwytnego. Projektanci, producenci ubrań i twórcy modowej reklamy zapewniają, że mogą spełnić nasze pragnienie o byciu kimś innym: lepszym, prawdziwszym, ładniejszym czy nowocześniejszym”. Ale dzisiejsza moda wymyka się prostym podziałom: to nie tylko twór czysto wyobrażeniowy, iluzja i narzędzie konstruujące lub obalające społeczne i kulturowe podziały, ale także funkcjonalizm, styl i piękne, uwodzące przedmioty. Od mody nie da się uciec, nawet kontestacja czy „zwykłe” ubranie jest konkretnym komunikatem.
Numer ISBN | 978-83-936015-2-3 |
Wymiary | 115x165 |
Gatunek | Moda |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 336 |
Podziel się opinią
Komentarze