Trwa ładowanie...
holderName
holderName

Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu

książka
Oceń jako pierwszy:
Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu
Tytuł oryginalny

Visual merchandising

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu
Materiały prasowe

Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu
Numer ISBN

978-83-213-4586-4

Wymiary

215x280

Oprawa

miękka

Liczba stron

208

Język

polski

Podziel się opinią

Share
holderName
holderName
holderName
holderName
holderName