Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu
Tytuł oryginalny | Visual merchandising |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2008 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.
Numer ISBN | 978-83-213-4586-4 |
Wymiary | 215x280 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 208 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze