Merchandising. Projektowanie przestrzeni sklepu
| Tytuł oryginalny | Visual merchandising |
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2008 |
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo |
Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.
| Numer ISBN | 978-83-213-4586-4 |
| Wymiary | 215x280 |
| Oprawa | miękka |
| Liczba stron | 208 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze