Trwa ładowanie...
d4ldjo4
15-04-2010 00:00

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

książka
Oceń jako pierwszy:
d4ldjo4
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Celem książki jest próba odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych (w tym przedsiębiorstw) skłania do przyjęcie koncepcji marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
Treścią książki jest m.in. analiza rynku przedsiębiorstw i istoty oraz zakresu koncepcji marketingu partnerskiego, ilustrowana licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzenia tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiebiorstwa.
Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz licznych praktyków marketingowych zainteresowanych zorientowaniem przedsiębiorstwa.

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Numer ISBN

83-208-1203-8

Wymiary

205x145

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Podręczniki akademickie

Oprawa

1

Liczba stron

186

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ldjo4
d4ldjo4
d4ldjo4