Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Rok wydania | 1999-01-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Celem książki jest próba odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych (w tym przedsiębiorstw) skłania do przyjęcie koncepcji marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
Treścią książki jest m.in. analiza rynku przedsiębiorstw i istoty oraz zakresu koncepcji marketingu partnerskiego, ilustrowana licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzenia tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiebiorstwa.
Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz licznych praktyków marketingowych zainteresowanych zorientowaniem przedsiębiorstwa.
Numer ISBN | 83-208-1203-8 |
Wymiary | 205x145 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Podręczniki akademickie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 186 |
Podziel się opinią
Komentarze