Trwa ładowanie...
d2yfatk
d2yfatk

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja

książka
Oceń jako pierwszy:
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja
Tytuł oryginalny

Marketing Fashion

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
d2yfatk
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja
Materiały prasowe
Marketing Mody. Strategia, branding i promocja

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Marketing Mody. Strategia, branding i promocja
Numer ISBN

978-83-213-5064-6

Wymiary

190x255

Oprawa

miękka

Liczba stron

240

Język

polski

d2yfatk

Podziel się opinią

Share
d2yfatk

d2yfatk
d2yfatk
d2yfatk