Trwa ładowanie...
d34iz8o
15-03-2013 00:00

Komunikacja wizualna w dziennikarstwie, reklamie i public relations

książka
Oceń jako pierwszy:
d34iz8o
Komunikacja wizualna w dziennikarstwie, reklamie i public relations
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w dziennikarstwie, reklamie i public relations jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Na świecie i w Polsce zagadnieniem tym zajmują się językoznawcy, literaturoznawcy, socjologowie, medioznawcy, prawnicy, psychologowie oraz teoretycy sztuki.

Książka składa się z czterech części. Pierwsza mówi o wykorzystaniu obrazu w prasie, druga przedstawia wykorzystanie obrazu w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest raczej w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations (część trzecia), gdzie odnosi się do przeżyć estetycznych, nawiązuje do tradycji, a układ barw i znaków w sposób szczególny działa na wyobraźnię odbiorcy. Część czwarta natomiast porządkuje wiedzę na temat tego, jak prawnie może być wykorzystywany wizerunek w mediach.

W serii Akademickie Warsztaty Dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów.

Komunikacja wizualna w dziennikarstwie, reklamie i public relations
Numer ISBN

978-83-7561-268-4

Wymiary

165x235

Gatunek

Media,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

450

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34iz8o
d34iz8o
d34iz8o
d34iz8o