Językowe wyznaczniki pragmatyki współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka jest poświęcona analizie językowych środków i mechanizmów perswazji stosowanych we współczesnych rosyjskich tekstach reklamowych. Podstawowe problemy omawiane w publikacji to: strukturalne i stylistyczne wyznaczniki pragmatyki rosyjskich tekstów reklamowych, funkcja perswazyjna elementów mowy potocznej i dowcipu językowego, reklamowy obraz świata i funkcjonujący w nim system wartości oraz rola rozmaitych odniesień intertekstualnych. W pracy znalazły się uwagi na temat najnowszych zapożyczeń w języku rosyjskim. Książka adresowana jest do osób zainteresowanych współczesnym językiem rosyjskim, szczególnie studentów filologii rosyjskiej, a także osób zajmujących się zawodowo współczesną reklamą, specyfiką jej odbioru i funkcjonowania w społeczeństwie postradzieckim.
Numer ISBN | 83-227-2386-5 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Językoznawstwo |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 270 |
Podziel się opinią
Komentarze