Trwa ładowanie...
d4m63mc
15-04-2010 00:00

Językowe wyznaczniki pragmatyki współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych

książka
Oceń jako pierwszy:
d4m63mc
Językowe wyznaczniki pragmatyki współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka jest poświęcona analizie językowych środków i mechanizmów perswazji stosowanych we współczesnych rosyjskich tekstach reklamowych. Podstawowe problemy omawiane w publikacji to: strukturalne i stylistyczne wyznaczniki pragmatyki rosyjskich tekstów reklamowych, funkcja perswazyjna elementów mowy potocznej i dowcipu językowego, reklamowy obraz świata i funkcjonujący w nim system wartości oraz rola rozmaitych odniesień intertekstualnych. W pracy znalazły się uwagi na temat najnowszych zapożyczeń w języku rosyjskim. Książka adresowana jest do osób zainteresowanych współczesnym językiem rosyjskim, szczególnie studentów filologii rosyjskiej, a także osób zajmujących się zawodowo współczesną reklamą, specyfiką jej odbioru i funkcjonowania w społeczeństwie postradzieckim.

Językowe wyznaczniki pragmatyki współczesnych rosyjskich tekstów reklamowych
Numer ISBN

83-227-2386-5

Wymiary

170x240

Gatunek

Językoznawstwo

Oprawa

1

Liczba stron

270

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4m63mc
d4m63mc
d4m63mc