Trwa ładowanie...
d34qinv
15-04-2010 00:00

Jakościowe badania marketingowe

książka
Oceń jako pierwszy:
d34qinv
Jakościowe badania marketingowe
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka Jakościowe badania marketingowe:
1. omawia rolę jakościowych badań w nowoczesnym marketingu;
2. przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia;
3. radzi, jak uniknąć błędów w badaniach jakościowych;
4. zawiera liczne przykłady wykorzystania jakościowych badań marketingowych w praktyce.

Jakościowe badania marketingowe
Numer ISBN

83-208-1217-8

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Podręczniki akademickie

Oprawa

1

Liczba stron

208

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34qinv
d34qinv
d34qinv
d34qinv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj