Trwa ładowanie...
d1octcf
05-02-2020 00:14

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach

książka
Oceń jako pierwszy:
d1octcf
Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

„Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia”.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
„Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją”.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach
Numer ISBN

978-83-233-4367-7

Wymiary

160x230

Oprawa

miękka

Liczba stron

318

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1octcf
d1octcf
d1octcf
d1octcf