English for Business
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
English for Business to nowoczesny podręcznik, który krok po kroku prowadzi Czytelników po świecie biznesu, zapoznając z jego terminologią, zwyczajami i wymaganiami. Obejmuje tematykę związaną z gospodarką i rynkiem pracy, przedsiębiorczością, logistyką, organizacją i zarządzaniem, handlem, marketingiem, promocją i reklamą, a także słownictwo z takich dziedzin, jak finanse, bankowość, giełda, ubezpieczenia i prawo. Świetnie sprawdza się jako narzędzie zdobywania wyższych kwalifikacji podczas studiów, nauki w szkołach i na kursach językowych; zwiększa szanse osób ubiegających się o pracę, pracowników małych firm i wielkich korporacji, słowem – służy każdemu, kto chce sprawnie posługiwać się fachowym językiem angielskim w życiu zawodowym, a także orientować się w procesach i zjawiskach gospodarczych na świecie. Z książką nauczysz się: pozyskiwać informacje i korzystać z nich, sprawnie komunikować się z otoczeniem, organizować i prowadzić spotkania oraz negocjacje biznesowe, poprawnie redagować korespondencję, zwłaszcza elektroniczną, prowadzić rozmowy telefoniczne w języku angielskim, aktywnie i właściwie wykorzystywać słownictwo ogólne, stosować specjalistyczną terminologię. Duży wybór jasno oznaczonych ćwiczeń o różnym stopniu trudności pozwala szybko opanować wszystkie zdolności językowe (czytanie, pisanie, słuchanie, mówienie), a umieszczony na końcu klucz umożliwia samodzielną pracę. Płyta z nagraniami służy kształceniu sprawności rozumienia ze słuchu, a także prezentuje poprawną wymowę słów występujących w tekstach, dialogach i ćwiczeniach. Publikacja przewidziana jest dla osób posługujących się językiem angielskim na poziomie B1–B2 wg Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Książka z płytą CD w formacie mp3.
Numer ISBN | 978-83-7561-196-0 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 320 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze