Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę milionyKomunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych. Perspektywa członków rad nadzorczychKonstytucja rodzinna. Zasady rodziny i biznesu prowadzące do długowiecznościZarządzanie talentami. Koncepcje, modele i praktykiOrganizacyjne zdolności kadrowania7 nawyków skutecznego działania. 52 karty z wyzwaniem i inspiracją na każdy tydzień rokuBIM w prefabrykacji. Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacjiZdrowa architektura. Nowy standard budownictwa zrównoważonegoZabójcze aplikacje. Jak smartfony zmieniły nasz światMarketing 5.0. Technologie Next TechPandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresieMarketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocjęJak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorcówKształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami. w warunkach transformacji cyfrowejŁad korporacyjny w erze cyfrowej. Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarząduTechnologiczne magnolie. Gdy większość z nas uwierzy, że dzięki technologiom zmienimy świat na lepszeWycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktykiOdkryj w sobie siłę. Przejmij kontrolę nad swoim życiemHandel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowegoJak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeńShitshow!. Ameryka się sypie, a oglądalność szybujeIndywidualny program MBA. Rozwiń praktyczne umiejętności biznesoweKup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukcesLiczby, które kłamią. O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystykiDiagnostyka obiektów budowlanych. Część 2. Badania i oceny elementów i obiektów budowlanychProblemy badawcze we współczesnych finansach. Próba wyjścia poza schematPAKIET Czarny łabędź / AntykruchośćAlchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuDroga do życia bez kredytu. Historie prawdziweBadanie rynku. Jak zrozumieć konsumentaEkonometria i badania operacyjne. Zbiór zadańSemestr europejski jako narzędzie kształtowania polityki społecznej w Unii Europejskiej. Analiza rekomendacji na przykładzie Polski w latach 2011–2020Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych. Część 2Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacjiMARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?Kłamstwa polityki klimatycznejMARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów1234...26