Dziecięca matematyka – dwadzieścia lat później. Książka dla rodziców i nauczycieli starszych przedszkolaków
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2015 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Publikacja zawiera cele i treści kształcenia dla wszystkich obszarów edukacji matematycznej realizowanej w domu i w przedszkolach, z uwzględnieniem podstawy programowej.
Prowadzenie edukacji matematycznej w domu i w przedszkolu według zaleceń zawartych w tej książce zapewni dzieciom lepsze efekty w szkole, nie tylko w edukacji matematycznej!
Książka jest wieloaspektowym opracowaniem, zmierzającym do udzielenia wsparcia dziecku nie tylko w opanowywaniu umiejętności matematycznych, ale również w osiągnięciu harmonii rozwojowej. Niezbędnik każdego świadomego nauczyciela i rodzica!
W poszczególnych rozdziałach wnikliwie omawiane są kolejne zagadnienia. Na początku przedstawiono prawidłowości psychologiczne i pedagogiczne dotyczące danego obszaru wspomagania rozwoju umysłowego dzieci i kształtowania wiadomości i umiejętności matematycznych. Następnie omówiono treści kształcenia i podano komentarze metodyczne z opisami ćwiczeń, sytuacji zadaniowych, zabaw i gier. Rozdziały te tym różnią się od swoich pierwowzorów, że zawierają wyniki badań naukowych i doświadczenia pedagogiczne gromadzone w ciągu minionych dwudziestu lat.
W książce Autorki odpowiadają na pytania:
Co trzeba kształtować w dziecięcym umyśle, aby dzieci były mądrzejsze, więcej wiedziały i umiały z matematyki?
Jak należy postępować, by dzieci odnosiły sukcesy w szkolnej edukacji i rozwijały swoje uzdolnienia matematyczne?
Numer ISBN | 978-83-64631-25-2 |
Wymiary | 22x25 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 256 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze