Działalność programowa telewizji publicznej. Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2017 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie szerszej – z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla tych grup lektura obowiązkowa”.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka
Dr Weronika Świerczyńska-Głownia - medioznawca, prowadzi badania naukowe z zakresu funkcjonowania organizacji medialnych, ekonomiki mediów i zmian zachodzących na rynku medialnym. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Prawa i Administracji, Instytut Nauk Politycznych). W 2005 roku uzyskała tytuł doktora na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Stypendystka University at Buffalo, State University of New York. Wykładowca akademicki, autorka publikacji naukowych oraz niezależny ekspert w dziedzinie komunikacji.
Numer ISBN | 978-83-233-4280-9 |
Wymiary | 176x250 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 324 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze