Trwa ładowanie...
d1qfaak
18-04-2015 00:00

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

książka
Oceń jako pierwszy:
d1qfaak
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.

Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Numer ISBN

978-83-246-6248-7

Wymiary

200x235

Gatunek

Publicystyka i felietony

Oprawa

1

Liczba stron

200

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1qfaak
d1qfaak
d1qfaak