Trwa ładowanie...
d4ld08k
18-03-2013 00:00

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

książka
Oceń jako pierwszy:
d4ld08k
Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Zarządzanie wartością klienta znajduje coraz większe uznanie zarówno wśród badaczy, jak i praktyków marketingu i zarządzania. Koncepcja ta nabiera szczególnego znaczenia w warunkach narastania bariery popytu. Podejście to zyskuje od kilku lat uznanie również w Polsce i jest coraz szerzej stosowane w praktyce.

Złożoność zagadnienia i wielość wątków ujętych w książce wymagała licznego i zróżnicowanego zespołu autorów. Publikacja powstała w wyniku badań w Zakładzie Wartości Klienta SGH (Instytut Zarządzania Wartością), a także pracowników naukowych z innych ośrodków akademickich w Polsce. Istotną rolę odegrali również autorzy będący praktykami biznesu, opisując znane im przykłady firm stosujących zarządzanie wartością klienta.

Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do:

• menedżerów i specjalistów z różnych branż, zajmujących się zarówno relacjami z klientami, jak i innymi obszarami w przedsiębiorstwie (zarządzanie strategiczne, finanse, rachunkowość, IT);

• osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstwa, w szczególności członków zarządu i rad nadzorczych, inwestorów, doradców;

• słuchaczy studiów podyplomowych oraz uczestników szkoleń z zakresu zarządzania wartością klienta, marketingu, zarządzania, finansów;

• studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmujących się zarządzaniem, ekonomią oraz innymi dyscyplinami.

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Numer ISBN

978-83-7561-155-7

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

500

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ld08k
d4ld08k
d4ld08k
d4ld08k

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj