Basic English for Business 1
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Basic English for Business to podręcznik do nauki języka angielskiego zawierający zagadnienia związane z funkcjonowaniem firmy, takie jak np.: kontakty z klientami i dostawcami transakcje, kontrakty, umowy oferty, zamówienia i ich realizacja zebrania i spotkania negocjacje promocja produktów firm konkurencja i zdobywanie nowych rynków ekspedycja i transport praca w sekretariacie Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów zróżnicowanych językowo ze względu na poziom zaawansowania. Każdy tom zawiera dziesięć lekcji, z których każda składa się z: tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na płytę) wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych na płytę), dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności (większość ćwiczeń posiada klucze). Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i biznesowych, uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu kształcenia, uczestników kursów językowych oraz tych wszystkich, którzy chcą się uczyć samodzielnie języka angielskiego. Wybierając ten podręcznik: poznasz słownictwo z dziedziny biznesu i ekonomii nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności językowych Książka z CD w formacie mp3.
Numer ISBN | 978-83-7561-090-1 |
Wymiary | 160x230 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 268 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze