Trwa ładowanie...
d2170ym
15-04-2010 00:00

22 niezmienne prawa marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d2170ym
22 niezmienne prawa marketingu
Tytuł oryginalny

The 22 Immutable Laws of Marketing

Rok wydania
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

W niniejszej książce Al Ries i Jack Trout przedstawił 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych praw:

  • marketing jest walką na percepcję;
  • lepiej być pierwszym niż lepszym;
  • jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny;
  • trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć;
  • dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej;
  • sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.
22 niezmienne prawa marketingu
Wymiary

145x205

Oprawa

1

Liczba stron

172

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2170ym
d2170ym
d2170ym
d2170ym

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj