Życia i praca. Jak znaleźć czas na wszystko
Tytuł oryginalny | Making It All Work. Winning at the Game of Work and Business of Life |
Rok wydania | 2008 |
Autorzy |
Utrata kontroli to naturalna cena, jaką płacimy za swoją kreatywność i produktywność. Cała sztuka polega na tym, by skrócić do minimum czas poczucia utraconej równowagi i szybko wrócić na właściwą ścieżkę. Pomóc w tym może metoda GTD, opracowana przez autora niniejszej książki. Dzięki niej na nowo uporządkujemy swoje życie na wszystkich jego płaszczyznach i przejmiemy nad nim kontrolę. Nie będzie wówczas potrzebne rozgraniczenie między sferą osobistą i zawodową, nie będzie dylematu równowagi między pracą i życiem osobistym. Sekret leży w tym, jak bardzo jesteśmy zaangażowani w to, co robimy, i czy wszystko w naszym otoczeniu znajduje się na swoim miejscu. Wystarczy tylko mieć zaufane narzędzia – a takie właśnie zapewnia ta książka.
Jesteś studentem, zapracowaną matką, właścicielem jednoosobowej firmy, a może zarządzasz wielką korporacją?
Czujesz zagubienie, frustrację, wszystko cię przytłacza?
Czujesz, że tracisz kontrolę nad swoim życiem?
Pragniesz okiełznać swoją rzeczywistość?
W tej książce chodzi o pracę, którą musicie wykonać, by poznać pracę, którą musicie wykonać, kiedy praca, którą musicie wykonać, nie mówi o tym, jaką pracę musicie wykonać.
„Życie jest pracą, a praca jest częścią życia, to, co zawodowe, jest tym, co jest również osobiste.”
David Allen
Numer ISBN | 978-83-7489-378-7 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 3 |
Liczba stron | 352 |
Podziel się opinią
Komentarze