Zorganizuj się! Jak usprawnić pracę w biurze
Tytuł oryginalny | Organize Your Work Day In No Time |
Autorzy |
Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony swoimi obowiązkami. Książka ta oferuje liczne sposoby radzenia sobie w pracy, tak by odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć i by móc spędzić dzień w przekonaniu, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia.
- Naucz się jak kontrolować czynniki zewnętrzne.
- Poznaj sposoby radzenia sobie z natłokiem informacji.
- Poznaj sposoby wykorzystania nowoczesnego oprogramowania komputerowego.
- Zarządzaj danymi tak by cię nie przytłaczały. Niebywały rozwój technologii spowodował, że większość z nas ma trudności z zarządzaniem swoim czasem, a także z natłokiem informacji. Często zadajemy sobie pytanie: „Kiedy my to wszystko zrobimy?”. Odpowiedź brzmi: „Nigdy nie zrobimy wszystkiego”. Zawsze będzie więcej e-maili, spraw, projektów, papierów, więcej informacji. Ważne jest nauczenie się jak skutecznie zarządzać swoim czasem i obowiązkami tak, aby nas nie przytłaczały. Książka ta oferuje liczne sposoby radzenia sobie w pracy, tak by odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć i by móc spędzić dzień w przekonaniu, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia.
Numer ISBN | 978-83-7489-051-9 |
Wymiary | 175x250 |
Gatunek | Psychologia,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 0 |
Podziel się opinią
Komentarze