Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Rok wydania | 2014 |
Autorzy |
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Numer ISBN | 978-83-7561-301-8 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Ekonomia,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 272 |
Podziel się opinią
Komentarze