Trwa ładowanie...
d83dgy4
06-02-2014 00:00

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

książka
Oceń jako pierwszy:
d83dgy4
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Numer ISBN

978-83-7561-301-8

Wymiary

145x205

Gatunek

Ekonomia,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

272

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d83dgy4
d83dgy4
d83dgy4