Zaufanie 1. Zaufanie jest lekarstwem na chorobę, które opanowuje świat biznesu
Tytuł oryginalny | Trust |
Rok wydania | 2007 |
Autorzy |
Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach. Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i opłacalnym. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do „bezzwłocznego zaufania”. Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to „jedynie” wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość.
Numer ISBN | 978-83-61732-32-7 |
Wymiary | 140x220 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 224 |
Inne wydania | Warszawa - 2011-03-15 |
Podziel się opinią
Komentarze