Zasady zachowania w organizacji
Rok wydania | 2002-01-10 |
Autorzy |
Autor zręcznie wplata w treść swego wywodu współczesne problemy różnorodności, globalizacji i etyki jako skłaniające do namysłu elementy prezentowanej dyscypliny nauki. Inne ciekawe zagadnienia to TQM (zarządzanie przez jakość), reengineering, technologia, delegacja władzy, spadek lojalności pracowników, klasyfikacja osobowości według Myers-Briggs, organizacje wirtualne i pozbawione granic oraz trzystusześćdziesięciostopniowa skala ocen przydatności. Napisane żywym i zrozumiałym językiem, przejrzyste wprowadzenie do zachowania w organizacji łączy podstawowe zagadnienia tej dziedziny w spójną całość, atrakcyjną zarówno dla studentów, jak i praktyków.
Numer ISBN | 83-7150-992-8 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 296 |
Inne wydania | Poznań - 2004-02-05 |
Podziel się opinią
Komentarze