Trwa ładowanie...
d14qgex
19-05-2011 00:00

Zarządzanie wartością klienta

książka
Oceń jako pierwszy:
d14qgex
Zarządzanie wartością klienta
Tytuł oryginalny

Managing customers for profit

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), definiowany jako wartość zaktualizowana netto przyszłych zysków z każdego klienta. Autor publikacji, czołowy innowator w dziedzinie marketingu, V. Kumar przedstawia, jak zbudować dalekosiężne strategie marketingowe oparte na CLV i zastosować je do jednoczesnego zarządzania zarówno relacjami, jak i zyskownością klientów.
Książka jest napisana przejrzystym językiem, zawiera przykłady z praktyki biznesowej. To obowiązkowa lektura dla tych menedżerów, którzy chcą poprawić wyniki finansowe przedsiębiorstw przez wzrost zyskowności klientów.

Zarządzanie wartością klienta
Numer ISBN

978-83-01161-25-5

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

232

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d14qgex
d14qgex
d14qgex