Trwa ładowanie...
d449b8n
25-05-2012 00:00

Zarządzanie usługami. Strategia i przywództwo w biznesie

książka
Oceń jako pierwszy:
d449b8n
Zarządzanie usługami. Strategia i przywództwo w biznesie
Tytuł oryginalny

Service Management. Strategy and Leadership in the Service Business

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.

Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji – ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.

Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług – pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Zarządzanie usługami. Strategia i przywództwo w biznesie
Numer ISBN

978-83-7489-355-8

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

248

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d449b8n
d449b8n
d449b8n