Trwa ładowanie...
d309ibu
19-07-2012 00:00

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

książka
Oceń jako pierwszy:
d309ibu
Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?

Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?

Co decyduje o sukcesie na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?

Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.
Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją.

W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsiębiorstwami, państwem). Szczególną uwagę zwrócono na relacje uczelni ze studentami. Oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach własnych badań. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Numer ISBN

978-83-01-17048-6

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

310

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d309ibu
d309ibu
d309ibu