Trwa ładowanie...
d13wv86
15-04-2010 00:00

Zarządzanie marką

książka
Oceń jako pierwszy:
d13wv86
Zarządzanie marką
Tytuł oryginalny

Brand Manners. How to Create the Self-Confident Organisation to Live the Brand

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją akości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.

Zarządzanie marką
Numer ISBN

83-7301-674-0

Wymiary

150x225

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

392

Inne wydania

Poznań - 2008-04-17

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13wv86
d13wv86
d13wv86