Zarządzanie marką
Tytuł oryginalny | Brand Manners. How to Create the Self-Confident Organisation to Live the Brand |
Autorzy |
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją akości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
Numer ISBN | 83-7301-674-0 |
Wymiary | 150x225 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 392 |
Inne wydania | Poznań - 2008-04-17 |
Podziel się opinią
Komentarze