Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Autorzy |
Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, kierowanie innowacji w stronę rynku, usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.
Numer ISBN | 978-83-88970-95-5 |
Wymiary | 145x230 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 240 |
Podziel się opinią
Komentarze