Trwa ładowanie...
dy5tori
15-04-2010 00:00

Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć

książka
Oceń jako pierwszy:
dy5tori
Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Epoka kapitalizmu, w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Jednym z nich jest zdefiniowana i pasjonująco opisana przez Hochschild praca emocjonalna, wykonywana – a z całą pewnością wymagana – na różnych stanowiskach związanych z usługami. Mimo, iż obiektem badań tej amerykańskiej socjolożki było środowisko stewardes i windykatorów, tak naprawdę mówi ona o wszystkich, którzy w swojej pracy muszą w instrumentalny sposób wykorzystywać bądź tłumić własne emocje. Czy emocje, którymi zarządzamy w sferze publicznej, przekładają się na naszą sferę prywatną? Jakie są różnice w zarządzaniu emocjami między kobietami a mężczyznami? To pytania, która stawia Hochschild, kreśląc nowe zobowiązania związane z pracą w tzw. trzecim sektorze.

Książka jest jedną z najbardziej znanych prac Hochschild, pierwszą przetłumaczoną na język polski, nagrodzoną Charles Cooley Award w 1983 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Socjologiczne.

Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć
Numer ISBN

978-83-01-15696-1

Wymiary

140x200

Gatunek

Psychologia

Oprawa

3

Liczba stron

288

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dy5tori
dy5tori
dy5tori