Zakupy na obcasach
Tytuł oryginalny | Inside Her Pretty Little Head |
Rok wydania | 2007 |
Autorzy |
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne.
KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie.
KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji.
KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.
Numer ISBN | 978-83-01-16858-2 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 320 |
Podziel się opinią
Komentarze