Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Autorzy |
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego iwdrażające programy finansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, agencje reklamy i doradztwa personalnego, producenci telewizyjni i filmowi oraz media muzyczne i międzynarodowe. Adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, zarówno osób zarządzających podmiotami rynkowymi, jak i konsumentów poszukujących nowych strategii zachowań. Publikacja dedykowana jest szczególnie studentom specjalizującym się w analizie zachowań współczesnych podmiotów rynkowych.
Numer ISBN | 978-83-7383-471-2 |
Wymiary | 165x240 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 304 |
Podziel się opinią
Komentarze