Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Tytuł oryginalny | Free. The Future of a Radical Price |
Autorzy |
Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
*Za darmo *to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
*Za darmo *to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.
Numer ISBN | 978-83-240-1631-0 |
Wymiary | 155x215 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 248 |
Podziel się opinią
Komentarze