Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji
Tytuł oryginalny | Self Presentation. Impression Management and Interpersonal Behavior |
Rok wydania | 1996 |
Autorzy |
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary'ego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom. Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
Numer ISBN | 978-83-7489-103-5 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Psychologia,Psychologia,Psychologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 272 |
Inne wydania | Sopot - 2010-11-18, Sopot - 2012-05-31 |
Podziel się opinią
Komentarze