Trwa ładowanie...
d3az00r
05-07-2012 00:00

Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji

książka
Oceń jako pierwszy:
d3az00r
Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji
Tytuł oryginalny

Self Presentation. Impression Management and Interpersonal Behavior

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.

Książka Marka Leary'ego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom. Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji
Numer ISBN

978-83-7489-103-5

Wymiary

170x240

Gatunek

Psychologia,Psychologia,Psychologia

Oprawa

6

Liczba stron

272

Inne wydania

Sopot - 2010-11-18, Sopot - 2012-05-31

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3az00r
d3az00r
d3az00r
d3az00r

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj