Trwa ładowanie...
d3p7075
31-01-2020 03:39

Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów polityków i expertów PR

książka
Oceń jako pierwszy:
d3p7075
Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów polityków i expertów PR
Tytuł oryginalny

You've Got to Be Believed to Be Heard. The Complete Book of Speaking… In Business and in Life!

Forma wydania

Audiobook CD

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Czy jesteś wiarygodny? Czy odczuwasz dyskomfort – a nawet strach – kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach? Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich. W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach. Dowiesz się:

jak pokonać tremę;

jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie;

dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania;

kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru;

jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu „hmm” i „eee”;

jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat;

jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu;

jak wywierać wpływ, pozostając sobą – niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób;

jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.

O AUTORZE BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.

OPINIE To porywająca lektura, przyjemna i pożyteczna dla każdego, kto z racji powinności zawodowych lub społecznych zabiera głos publicznie. Życiowe ujęcie tematu, znamienne przykłady wystąpień publicznych, liczne cytaty z klasyki stają się prawdziwą inspiracją dla czytelnika. Polecam tę książkę szczególnie tym, którzy spoczęli na lurach. - Marzena Raźniewska-Półkoszek, dyrektor generalny i trener BOMIS-u

Cierpliwość i profesjonalizm Berta Deckera pozwoliły mi tworzyć komunikaty płynące z serca i zawierające konkretną wizję rozwoju organizacji. Pomógł mi pozbyć się nawyku czytania wystąpień z kartki, dzięki czemu zacząłem odczuwać przyjemność z występowania przed publicznością. – Phil Harriman, prezes organizacji Million Dollar Round Table

Profesjonalni menedżerowie muszą umieć skutecznie komunikować się z ludźmi. Zasady i spostrzeżenia zawarte w książce Deckera są wyjątkowe. Stosuję je każdego dnia. – Bob Geren, menedżer drużyny Oakland Athletics

Myślę, że metoda Deckera zastosowana w Siemensie pozwoliła nam szybko przekształcać myśli w komunikaty przeznaczone dla konkretnego odbiorcy. Dziś mamy spójny schemat komunikacji. Wszystko zaczyna się od odpowiedniego punktu widzenia. Dzięki schematowi każdy wie, co musi być zrobione i dlaczego. Kiedy wprowadziliśmy to niezwykłe narzędzie do naszego normalnego procesu komunikacji, ludzie zareagowali bardzo pozytywnie. Stanowi ono odpowiedź na typowe pytania: Co? Dlaczego? Co mi to da? – Susan Schramm, wiceprezes do spraw sprzedaży i marketingu w firmie Siemens

W czasach, gdy osoby publiczne są często produktami swoich doradców, Bert Decker proponuje zupełnie nowe podejście. Jego książka dowodzi, że można odnosić sukcesy dzięki autentyczności. – Nancy Pelosi, przewodnicząca Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych

Bert Decker jest w dziedzinie komunikacji tym, kim Tom Peters jest w zarządzaniu. Niezależnie od tego, czy występujesz przed jedną osobą, czy przed wielotysięczną publicznością, powinieneś przeczytać tę książkę. To najlepszy podręcznik doskonalenia nawyków komunikacyjnych. Kup go, miej zawsze pod ręką, zapisuj w nim swoje spostrzeżenia i… nikomu nie pożyczaj! – Judith Briles, autorka książek Confidence Factor i Woman to Woman 2000

Wystąpienia publiczne. Trening dla menedżerów polityków i expertów PR
Numer ISBN

978-83-62195-72-5

Wymiary

158x233

Oprawa

plastikowa

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3p7075
d3p7075
d3p7075
d3p7075
d3p7075

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj