Wstęp do teorii konkurencji rynkowej
Autorzy |
W książce większość rozważań dotyczy optymalizacji działalności przedsiębiorstwa umożliwiającej jego rozwój, także terytorialny. Część tych rozważań dotyczy optymalnego rozwoju sieci dystrybucyjnych. W rozważaniach głównie zwrócono uwagę na czynnik skali produkcji wpływający na zmniejszenie jednostkowych kosztów produkcji i wywołujący konkurencje cenową na wspólnym rynku. Na zakończenie opisano strategie obrony posiadanego przez firmę udziału w rynku przed konkurencją. Jeżeli z analizy sytuacji wyniknie, że posiadanego udziału nie uda się obronić, to konkurenta należy polubić, tzn. przyłączyć się, wchodząc z nim w kooperację.
Numer ISBN | 978-83-602-8355-4 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 160 |
Podziel się opinią
Komentarze