Trwa ładowanie...
d3jmfkc
06-05-2013 00:00

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

książka
Oceń jako pierwszy:
d3jmfkc
Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Numer ISBN

978-83-7784-287-4

Wymiary

170x240

Gatunek

Polityka

Oprawa

1

Liczba stron

326

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jmfkc
d3jmfkc
d3jmfkc