Współczesne media. Język mediów
| Rok wydania | 2013 |
| Autorzy |
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują.
Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.
| Numer ISBN | 978-83-7784-261-4 |
| Wymiary | 170x240 |
| Gatunek | Media,Językoznawstwo |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 500 |
Podziel się opinią
Komentarze