Trwa ładowanie...
d1fuv25
06-05-2013 00:00

Współczesne media. Język mediów

książka
Oceń jako pierwszy:
d1fuv25
Współczesne media. Język mediów
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują.

Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.

Współczesne media. Język mediów
Numer ISBN

978-83-7784-261-4

Wymiary

170x240

Gatunek

Media,Językoznawstwo

Oprawa

1

Liczba stron

500

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fuv25
d1fuv25
d1fuv25