Trwa ładowanie...
d1b5rry
13-04-2011 00:00

Wokół mediów ery Web 2.0

książka
Oceń jako pierwszy:
d1b5rry
Wokół mediów ery Web 2.0
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.

Wokół mediów ery Web 2.0
Numer ISBN

978-83-76440-38-5

Wymiary

150x210

Gatunek

Media

Oprawa

1

Liczba stron

264

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1b5rry
d1b5rry
d1b5rry