Wokół mediów ery Web 2.0
| Rok wydania | 2010 |
| Autorzy |
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.
| Numer ISBN | 978-83-76440-38-5 |
| Wymiary | 150x210 |
| Gatunek | Media |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 264 |
Podziel się opinią
Komentarze