Trwa ładowanie...
d3sgrpo

Wojny biznesowe

książka
Oceń jako pierwszy:
d3sgrpo
Wojny biznesowe
Tytuł oryginalny

The Art of Business Wars

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?

iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?

David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.

Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.

Wojny biznesowe
Numer ISBN

978-83-8210-172-0

Wymiary

140x205

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

464

Język

polski

d3sgrpo

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3sgrpo
d3sgrpo
d3sgrpo
d3sgrpo