Trwa ładowanie...
d2qoi41
04-08-2010 00:00

Wojna marketingu z zarządzaniem

książka
Oceń jako pierwszy:
d2qoi41
Wojna marketingu z zarządzaniem
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Wojna marketingu z zarządzaniem
Numer ISBN

978-83-208-1881-9

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

268

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qoi41
d2qoi41
d2qoi41