Władza, wpływ i perswazja
Tytuł oryginalny | Power, Influance and Persuasion |
Wydawnictwo |
Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o: sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów, rozwijaniu wpływów w organizacji, strategiach przekonywania różnych słuchaczy, strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Numer ISBN | 978-83-88970-68-9 |
Wymiary | 150x230 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 208 |
Inne wydania | Warszawa - 2011-03-04 |
Podziel się opinią
Komentarze