Trwa ładowanie...
d3ypnnq
4 sierpnia 2011, 00:00

Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej

książka
Oceń jako pierwszy:
d3ypnnq
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta przedstawiona z punktu widzenia ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu.

Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Numer ISBN

978-83-235-0796-3

Wymiary

160x235

Gatunek

Ekonomia,Socjologia

Oprawa

1

Liczba stron

254

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ypnnq
d3ypnnq
d3ypnnq
d3ypnnq

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj