Trwa ładowanie...
drivgi1
27-04-2011 00:00

Wielka księga ekstremalnego science fiction 2

książka
Oceń jako pierwszy:
drivgi1
Wielka księga ekstremalnego science fiction 2
Tytuł oryginalny

The Mammoth Book of Extreme Science Fiction

Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Niech niebiosa mają nas w opiece, jeżeli nadejdzie dzień, kiedy uznamy, że poznaliśmy wszechświat na wskroś. Wyobraź sobie śmierć naszego świata. Sterana życiem Ziemia, podąża w swoją ostatnią drogę. Ku Słońcu, które właśnie pożarło Merkurego i Wenus. Zostaliśmy wyklęci, bo zbyt głęboko wniknęliśmy w tajemnice, których poznać nie mieliśmy prawa. Co z nami będzie? Przecież już sto lat temu zrodził się Nowy Człowiek. Bez ciężkiego kośćca, czaszki, która ogranicza mózg, bez emocji, sumienia i wszystkiego co spowalnia przyswajanie wiedzy. Bez duszy? Ich kradzieże zaczęły się na poważnie jakieś 500 lat temu. Gdzieś daleko, poza przestrzenią, nie-przestrzenią lub na obszarze pomiędzy nimi, żyją, istnieją lub po prostu są stworzenia, rzeczy, byty lub moce, które potrzebują energii życiowej. Uciekaj! Zapraszamy na Mullygantz II, do krainy dobrego samopoczucia i wiecznej szczęśliwości! Dlaczego nikt nie napisał przy tej planecie wielkimi literami słowa „ZAKAZ”? Człowiek jest w stanie osiągnąć wszystko, co sobie
wyobraził, ale koszt każdego osiągnięcia przekroczy jego wartość.

Wielka księga ekstremalnego science fiction 2
Numer ISBN

978-83-7574-331-9

Wymiary

125x205

Gatunek

Fantasy & SF,Powieści i opowiadania

Oprawa

1

Liczba stron

480

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drivgi1
drivgi1
drivgi1
drivgi1

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj