Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej
Tytuł oryginalny | More than words. The Power of Nonverbal Communication |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia?
Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych?
Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%?
Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
Numer ISBN | 978-83-7489-330-5 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 232 |
Podziel się opinią
Komentarze