W niewoli reklamy?
Autorzy |
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Numer ISBN | 978-83-7308-931-0 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 244 |
Podziel się opinią
Komentarze