Trwa ładowanie...
dz7eh1q
14-10-2013 00:00

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

książka
Oceń jako pierwszy:
dz7eh1q
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Tytuł oryginalny

Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Numer ISBN

978-83-7489-498-2

Wymiary

145x205

Gatunek

Psychologia

Oprawa

2

Liczba stron

250

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dz7eh1q
dz7eh1q
dz7eh1q