Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy
Tytuł oryginalny | Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising |
Rok wydania | 2012 |
Autorzy |
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Numer ISBN | 978-83-7489-498-2 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 2 |
Liczba stron | 250 |
Podziel się opinią
Komentarze