Twórczość w szkole. Rzeczywiste i możliwe aspekty zagadnienia
Autorzy |
Prezentowany tom artykułów jest publikacją nowatorską i cenną poznawczo. Trzeba wyraźnie podkreślić, iż zarówno zagadnienia społecznej doniosłości roli aktywności twórczej człowieka, jak i metodyki rozwijania twórczej ekspresji uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz średnich nie miały dotąd tak wszechstronnego, zróżnicowanego i komplementarnego zarazem ujęcia badawczego. Na podkreślenie zasługuje wysoki poziom merytoryczny rozważań, w których wykorzystano interdyscyplinarne ustalenia (z psychologii rozwojowej, estetyki, antropologii kultury, socjologii, dydaktyki ogólnej, pedagogiki). Wskazać też trzeba na znaczną liczbę tekstów, gdzie ustalone zostały i zinterpretowane wyniki najnowszych i często innowacyjnych badań empirycznych. Dzięki temu publikacja na pewno stanie się niezbedną lekturą nauczycieli praktyków kilku specjalności (polonistów, nauczania wczesnoszkolnego, bibliotekoznawców, pedagogów szkolnych oraz instytucji pozaszkolnych). Adresatami tej książki będą także studenci kierunków
humanistycznych.
Numer ISBN | 978-83-7784-011-5 |
Wymiary | 170x235 |
Gatunek | Metodyka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 384 |
Podziel się opinią
Komentarze